Saturday, April 13, 2019

Restoran New Hollywood


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..


Harini admin nak share dekat korang semua tempat menarik bagi penggemar makanan cina bila berkunjung di Ipoh, Perak. Selamat datang ke IPOH, PERAK.




Semua orang tahu yang IPOH mempunyai pelbagai tempat menarik untuk bercuti dan mempunyai banyak kedai makan yang menyajikan makanan warisan negeri Perak. So, kalini admin akan share dengan korang semua tempat menarik yang korang semua boleh pergi yang terdapat di Ipoh, Perak.



                        Restoran New Hollywood 

Admin tahu dekat Malaysia mempunyai ramai penggemar kepada makanan yang berkonsepkan cina. Selepas ni, korang boleh travel di Ipoh dan makan makanan berkonsepkan cina. Namun demikian, bagi pelanggan yang beragama Islam harus pastikan mencari restoran makanan cina yang disahkan halal.


Anda semua jangan terkejut kerana restoran ini sering dikunjungi dengan pengunjung dari serata negeri di Malaysia dan juga dari negara lain. Pelbagai menu yang menarik menjadi tarikan pengunjung. Pengujung yang hadir pasti akan merasakan keenakan masakan yang disajikan. Admin boleh katakan harga di restoran New Hollywood sangat bersesuaian dengan semua penduduk di Malaysia.







Alamat : Taman Canning, 31400 Ipoh, Perak.
Nombor Telefon : +60 12-290 8887
Waktu Operasi : 7:00a.m – 4:00p.m









Antara menu yang disediakan
·      Roti Goyang
·      Chee Cheong Fun
·      Mee Kari
·      Mee Wantan
·      Nasi Lemak
·      Cakoi
·      Masakan Mamat
·      Mee kicap









Jika anda pernah mempunyai pengalaman berkunjung di Restoran New Hollywood, anda digalakkan untuk berkongsi pendapat di bawah untuk pengunjung lain. Ilmu untuk dikongsi dan jangan pernah berhenti berkongsi ilmu.
Semoga anda gembira menjamu selera di Restoran New Hollywood.



No comments:

Post a Comment

11 Jenis Buah Durian Popular Dan Digemari Di Malaysia

11 Jenis Buah Durian Popular Dan Digemari Di Malaysia Dalam post kali ini, saya nak berkongsi tentang jenis-jenis buah durian yang popular...